16 Ocak 2008 Çarşamba

Eşitlik


Geçen hafta kampüste yürürken durduruldum... Amerika'daki eşcinsel hakları hakkında konuştuk. Klasik, yoldan geçen vatandaşın ilgisini çekmek için çarpıcı birkaç istatistik falan... Herşey iyi, güzel, hoş... Sonra Human Rights Campaign'e üye olmaya inka edildim...Daha da güzel... Elime bir zarf verdiler, 'Welcome' diyor... Ben de 'Hoşbulduk' dedim içimden... Tamamen yalakalık, onu da geçtim... Zarfın içinden bir etiket çıktı, aynen şu yandaki resim gibi, hatta aynısı... Diyorlar ki: bunu herkes için eşitlik adına, her insan kişinin görebileceği bir yere yapıştırın ya da bir arkadaşınıza verin!!! 

SÜPER!!!!
Hani verilmeye çalışılan mesaj ne kadar genel, onu oturup tartışırız, ama ben en genel şeklinde almak istiyorum ve soruyorum:
Kaçımız egomuzu yenip, bu ideali savunmaya hazır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder